Pandemi sonrası artması beklenen seyahat trafiğini dikkate alarak, seyahat ve sağlık sigortacılığı konusunda da çalışmalara başlayan şirket, müşterilerinin yeni ürün InsureE’ye geçişlerini de başlattı. Sigorta şirketlerinin büyümesi ve pazar payını genişletmesine güçlü katkılar sunduklarını belirten SFS Yazılım ve Danışmanlık Genel Müdürü Murat Atıcı, 2022 senesinin dijital çözümler alanında atılım yılı olacağını söyledi. Atıcı, bu alandaki çözümlere yenilerini ekleyeceklerini belirterek, SFS’nin dijital sigortacılık uygulamalarını yeni nesil teknolojilerde güçlendirmeye devam edeceklerini, RPA çözümlerini mevcut çözümlerine entegre ederek müşterilerinin işlerinde verimlilik ve kar artışı sağlayacaklarını ifade etti. Müşterilerinin kendi müşterileriyle etkileşimlerini dijital kanallarla zenginleştirmelerine destek olacak chatbot uygulamalarını iş ortakları ile birlikte odaklarına aldıklarını bildiren Atıcı, “Müşteri etkileşimi konusuna bütünsel olarak yaklaşıyoruz. Müşterilerimizin bu alanda kendi müşterilerine ulaşımında webchat, whatsapp ve chatbot gibi teknolojileri bütünleşik olarak kullanabilecekleri öneriler sunacağız. Dijital açılımımızın önemli kısmını kendi kaynaklarımız ile yaparken, bir taraftan da iş ortakları ile birlikte SFS’nin dijital çözüm portföyünü de genişleteceğiz” dedi.