Sompo Japan Sigorta, geliştirdiği yeni mobil uygulaması ‘Sompo Mobilo’ ile müşterilerine hızlı hasar ihbarı, hasar süreçlerini takip edebilme ve ödemesi, uçtan uca poliçe satın alabilme, asistans hizmetlerine tek tuş ile erişim gibi olanaklar sunuyor.
Sompo Japan Sigorta dijital dönüşüm stratejileri kapsamında, müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak yeni uygulaması Sompo Mobilo’nun lansmanını yaptı. Sompo Mobilo ile kullanıcılar; satın aldıkları tüm sigorta ürünlerini tek bir ekrandan takip etme olanağı yakalarken, sigorta teklifine de anında ulaşıyor ve anında satın alabiliyor. Müşterilerin mobil uygulama üzerinden satın aldıkları kasko ve konut ürünleri için mobil uygulama üzerinden yapacakları hasar ihbarlarında aynı gün içerisinde ödeme imkânı sunuluyor.
Dijitalleşmenin müşteriye daha yakın olmak ve daha iyi deneyim yaşatmanın en iyi yolu olduğunun altını çizen Sompo Japan Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek; dijital dönüşümün merkezine müşteriyi koymadıkça sadece teknolojik birkaç adım atmaktan öteye gidilmeyeceğini vurguladı. Şimşek sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Mobil gibi dijital enstrümanları çok iyi ve etkin kullandığınız takdirde, müşterinize eşsiz deneyimler yaşatabiliyorsunuz. Günümüzde hepimizin zamanı çok kıymetli. Dolayısıyla, biz de tüm sigorta işlemlerini dijital ortama da taşımaya karar verdik ve sigorta süreçlerini tek dokunuşa indirgedik.”dedi.