Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kariyerinizi Geliştirin

Kendinizi ait hissedeceğiniz bir ekibin parçası olun

İnsan Kaynakları yaklaşımımız, en önemli varlığımızın çalışanlarımız olduğu gerçeğini temel almaktadır.

 

Amacımız, şirketimizde görev alan tüm bireylerin kişisel ve profesyonel gelişimlerini sağlayacak yönetim süreçlerini ve uygulamaları ortaya koymak; en iyi performanslarını kurum kültürümüzle uyumlu şekilde sergilemeleri için çalışanlarımızı teşvik etmektir.

 

Bu amaçtan yola çıkarak “Beceriye Dayalı İnsan Kaynakları Yönetimi” modelini geliştirdik ve bu doğrultuda insan kaynakları süreçlerimizi beceriye dayalı olacak şekilde organize ettik.

 

Bunlar ışığında, tüm şirket çalışanlarımızdan beklediğimiz beceriler aşağıdakilerdir:

Fonksiyonel Beceriler

  • Analitik Düşünme
  • Etkin Karar Alma
  • Planlama ve Organizasyon
  • İletişim Becerileri
  • İkna Kabiliyeti
  • Stresle Baş Etme
  • Gelişimi Kabullenme
  • Bilgi Yönetimi
  • Astları Yönlendirebilme ve Motive Edebilme
  • Takım Arkadaşlarının Gelişimine Katkı Sunabilme

Kurumsal Beceriler

  • Sorumluluk Bilinci
  • Esneklik
  • Takım Çalışmasına Yatkınlık
  • Sonuç Odaklılık
  • Müşteri Odaklılık
  • Kalite Odaklılık
image
image

“Beceriye Dayalı İnsan Kaynakları Süreçlerimiz”

  • İşe Alım
  • Performans Yönetimi
  • Kurum Eğitimi
  • Kariyer Yönetimi
  • Kurum İçi İletişim
  • Maaş Yönetimi
  • Organizasyonel Gelişim

SFS, kritik başarı faktörlerini “insan kaynağı, teknoloji ve süreçler” olarak tanımlamaktadır. Bu faktörlerin en önemlisi olan İnsan Kaynaklarına yönelik teknik ve teknik olmayan eğitimler sunulmaktadır.

Performans Yönetimi Sistemimizin bir parçası olan “Yetenek” değerlendirme konusu, çalışanlarımızın kişisel gelişimini izlemeyi hedeflemektedir.

Şirketimizin organizasyonel yapısı, faaliyet süreçlerimizin temeline ve uzmanlık alanlarımıza dayanmaktadır. SFS’de hiyerarşik yaklaşım yerine, bir role ve ekip çalışmasına dayalı matris yapısı benimsenmiştir.

Başvuru Formu

    Ad Soyad:

    Cep Telefonu:

    E-Posta:

    Başvurulacak Program:

    Bölüm:

    Pozisyon: