Sigorta sektörüne 2 yıl önce adım atan Quick Sigorta, ikinci yaşını doldururken bu süre içinde gerçekleştirdiği büyüme rakamları ve sektöre getirdiği yeniliklerle adından söz ettirmeyi başardı.
Faaliyetine ilk olarak 12 Mayıs 2017 tarihinde başlayan Quick Sigorta, ilk tam faaliyet yılı olan 2018’de 1.3 milyon müşteri, 1.6 milyon poliçe ve 980 milyon TL prim sağladı. Yine aynı yıl sektörünün 6.5 kat üzerinde bir artışla yüzde 133 rekor büyüme gerçekleştiren şirket, 2019 yılının ilk çeyreğinde de bu geleneği bozmadı. 2019’da da yine sektörün 3.5 kat üzerinde büyüyen şirketin ilk üç ay içinde sağladığı büyüme oranı ise yüzde 63 oldu.
İki yıl içinde gerçekleştirdiği rakamlar Quick Sigorta’nın pazar payını da yüzde 2’lere çıkardı. Yüzde 100 yerli sermayeyle kurulan ve tamamı ödenmiş 50 milyon TL sermayesi olan Quick Sigorta, 2018 yılında sigortalılara 252 milyon TL tazminat ödemesi yaptı. Bu süreçte Quick Sigorta’nın çalışan başına oluşturduğu prim ise 25.7 milyon TL oldu. Şirketin bu dönemdeki pazar payı da yüzde 2.05’a çıktı.
Öte yandan Quick Sigorta, 2019 yılının 1. çeyreğinde sigortalılarına 104 milyon TL tazminat ödemesi gerçekleştirdi. Bu dönemde çalışan başına oluşan prim 6.8 milyon TL olurken, pazar payı da şimdiden yüzde 2.04’e ulaştı.
2018 yılında aktif büyüklüğü 891 milyon TL olan şirket, 2019 yılı 1. çeyrekte 1 milyar TL aktif büyüklük sağladı. Özkaynaklara bakıldığında da durum farklı değil: İlk tam faaliyet yılı olan 2018 yılında özkaynakları 83 milyon TL’ye ulaşan Quick Sigorta’nın vergi öncesi kârı ise 47 milyon TL oldu. 2019 yılı 31 Mart itibariyle ise öz kaynak 104.7 milyon TL, vergi öncesi kâr ise 27.8 milyon TL olarak gerçekleşti.
Quick Sigorta’nın bugün 81 ilde 525 ilçede 1764 acentesi var. Bunun yanında şirket yine 81 ilde 1510 anlaşmalı servisle çalışıyor. Çalışan sayısı 44 olan şirketin 31 çalışanı erkek, 13’ü ise kadınlardan oluşuyor.
Her yıl düzenlenen ve Amerika Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği’nin desteklediği HermesCreative Awards’da 1 platin, 2 gold olarak üç ödül alan Quick Sigorta, The Digital Insurer tarafından düzenlenen ve dünyanın en büyük sigorta şirketlerinin katıldığı ‘‘Sigortacılıkta İnovasyon’’ yarışmasında Avrupa birincisi seçildi. Social Media Awards Turkey’de, ‘‘Sigortacılık Veri Analitiği’’ kategorisinde bronz ödül alan şirket, son olarak da Avrupa Finansal Yönetim Derneği’nin (EFMA) düzenlediği ‘‘Sigortacılıkta İnovasyon’’ yarışmasında finalist oldu. Bu yarışmaya bu yıl 54 ülkeden, 287 şirket 395 proje ile katıldı. Quick Sigorta “Sigortacılık Ekosistemi” dalında finale kalan 9 şirket arasında yer alırken, Amsterdam’da 24 Haziran 2019 tarihinde yapılacak törenle her kategorinin birincisi açıklanacak.
Faaliyetine ilk olarak 12 Mayıs 2017 tarihinde başlayan Quick Sigorta, ilk tam faaliyet yılı olan 2018’de 1.3 milyon müşteri, 1.6 milyon poliçe ve 980 milyon TL prim sağladı. Yine aynı yıl sektörünün 6.5 kat üzerinde bir artışla yüzde 133 rekor büyüme gerçekleştiren şirket, 2019 yılının ilk çeyreğinde de bu geleneği bozmadı. 2019’da da yine sektörün 3.5 kat üzerinde büyüyen şirketin ilk üç ay içinde sağladığı büyüme oranı ise yüzde 63 oldu.
İki yıl içinde gerçekleştirdiği rakamlar Quick Sigorta’nın pazar payını da yüzde 2’lere çıkardı. Yüzde 100 yerli sermayeyle kurulan ve tamamı ödenmiş 50 milyon TL sermayesi olan Quick Sigorta, 2018 yılında sigortalılara 252 milyon TL tazminat ödemesi yaptı. Bu süreçte Quick Sigorta’nın çalışan başına oluşturduğu prim ise 25.7 milyon TL oldu. Şirketin bu dönemdeki pazar payı da yüzde 2.05’a çıktı.
Öte yandan Quick Sigorta, 2019 yılının 1. çeyreğinde sigortalılarına 104 milyon TL tazminat ödemesi gerçekleştirdi. Bu dönemde çalışan başına oluşan prim 6.8 milyon TL olurken, pazar payı da şimdiden yüzde 2.04’e ulaştı.
2018 yılında aktif büyüklüğü 891 milyon TL olan şirket, 2019 yılı 1. çeyrekte 1 milyar TL aktif büyüklük sağladı. Özkaynaklara bakıldığında da durum farklı değil: İlk tam faaliyet yılı olan 2018 yılında özkaynakları 83 milyon TL’ye ulaşan Quick Sigorta’nın vergi öncesi kârı ise 47 milyon TL oldu. 2019 yılı 31 Mart itibariyle ise öz kaynak 104.7 milyon TL, vergi öncesi kâr ise 27.8 milyon TL olarak gerçekleşti.
Quick Sigorta’nın bugün 81 ilde 525 ilçede 1764 acentesi var. Bunun yanında şirket yine 81 ilde 1510 anlaşmalı servisle çalışıyor. Çalışan sayısı 44 olan şirketin 31 çalışanı erkek, 13’ü ise kadınlardan oluşuyor.
Her yıl düzenlenen ve Amerika Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği’nin desteklediği HermesCreative Awards’da 1 platin, 2 gold olarak üç ödül alan Quick Sigorta, The Digital Insurer tarafından düzenlenen ve dünyanın en büyük sigorta şirketlerinin katıldığı ‘‘Sigortacılıkta İnovasyon’’ yarışmasında Avrupa birincisi seçildi. Social Media Awards Turkey’de, ‘‘Sigortacılık Veri Analitiği’’ kategorisinde bronz ödül alan şirket, son olarak da Avrupa Finansal Yönetim Derneği’nin (EFMA) düzenlediği ‘‘Sigortacılıkta İnovasyon’’ yarışmasında finalist oldu. Bu yarışmaya bu yıl 54 ülkeden, 287 şirket 395 proje ile katıldı. Quick Sigorta “Sigortacılık Ekosistemi” dalında finale kalan 9 şirket arasında yer alırken, Amsterdam’da 24 Haziran 2019 tarihinde yapılacak törenle her kategorinin birincisi açıklanacak.