Paydaş Yönetim Sistemi

Paydaş Yönetim Sistemi, kurumların merkezi müşteri bilgi sistemlerinin oluşturulmasını, iyileştirilmesini ve genişletilmesini sağlayan bir çözüm mimarisidir.

image

Paydaş Yönetim Sistemi Nedir?

Paydaş Yönetim Sistemi, paydaş kavramını bir kurumun ilişkide olduğu tüm kişi ve kurumları içine alacak şekilde geniş olarak ele almaktadır. Paydaş tekil kişi veya kurum olarak düşünülmekte, bireyseller çevreleri ile, kurumsallar ise çalışanları ve kardeş kurumları ile birlikte değerlendirilmektedir.

Paydaş Yönetim Sistemi Özellikleri Nelerdir?

  • Yüksek Hacimlere Uygunluk
  • İleri Derecede Güvenlik
  • Entegre Çözüm Mimarisi
  • Çoklu Şirket Mimarisi
  • Kurumsal ve Bireysel Pazarlamaya Uygunluk
  • Organizasyona Uygun Hiyerarşik Yapılandırma

Paydaş Yönetim Sistemini Hangi Kurumlar Kullanabilir?

  • Müşteri odaklı yapıya geçmek ve müşteri bilgi sistemi kurmak isteyenler
  • Müşteri odaklı yazılım geliştirmeye çalışanlar
  • Grup şirketlerinde müşteri paylaşımı yapmak isteyenler
  • Farklı sistemlere dağılmış paydaş bilgilerini tek noktada birleştirmek isteyenler
  • Mükerrer paydaş bilgilerinden şikâyet edenler
  • Müşteri memnuniyetini artırmak, kalıcılık programları kurmak isteyenler
  • Hizmet maliyetlerini düşürmek isteyenler
  • Finans ve sigorta kurumları
  • Özel kurumlar, kamu kurumları, holdingler
  • Dernekler ve kâr amacı gütmeyen kurumlar

Müşterilerimiz