İş Süreçleri Yönetim Sistemleri (SFS E-BPM)

SFS E-BPM, sigorta şirketlerinin iş süreçlerinin belirlenmesini, tanımlanmasını, atanması ve sürekli izlenmesini sağlayan Süreç Yönetim Sistemi’dir.

İş Süreçleri Yönetim Sistemleri (SFS E-BPM) Nelerdir?

Sigortacılık İş Süreçleri Yönetim Sistemleri, sigorta şirketlerinin tüm iş süreçlerinin (satış, servis, merkez ofis vb.) birbiriyle ve ekosistemlerindeki unsurlar ile olan iletişimini, merkezi sistemler ile entegre şekilde sağlayan Kurumsal İş Akışı Yönetim Platformudur. Kurum içerisinde elektronik posta ihtiyacını sıfırlar, süreçleri gözlenebilir ve ölçülebilir hale getirir.

Sigortacılık İş Süreçleri Yönetim Sistemleri İçerisinde Hangi Özellikleri Barındırmaktadır?

01
image

Özelleştirilmiş Sigorta E-BPM Çözümü
○ SFS Sigorta Çözüm Modülleri ile tam entegrasyon
○ Başta sigorta şirketleri olmak üzere farklı sektör ve alanlarda da uygulanabilir iş süreçleri

02
image

Özelleştirme Kapasitesi
○ Etkinlik ve kural tabanlı mimari
○ Kişiselleştirilebilir formlar ve içerikleri
○ SFS Designer ile kendi iş kurallarını uygulama özgürlüğü

03
image

İş Akışı
○ Otomatik / manuel süreçler
○ Seri / paralel süreçler
○ Hatırlatıcılar & bildirimler

04
image

Performans & Kontrol
○ Süreç görüntüleme
○ Hiyerarşik aktivite raporları
○ Analiz raporları (örn: anket analizi)

05
image

İnsan Eksenli
○ Tüm işletmeler için iletişimi takibi
○ Gelen & giden belge takibi

06
image

Entegrasyon Becerileri
○ SFS sistemleri ve dış sistemlere ait olan paydaş yönetimi, poliçe yönetimi, tahsilat yönetimi, hasar yönetimi, reasürans yönetimi gibi alanlarda entegrasyon desteği
○ İş süreçlerinde e-posta, SMS, faks entegrasyonu

07
image

Görev Takibi
○ Kişisel düzenleyici (ajanda, takvim, kişiselleştirilmiş görünüm)
○ Havuz kullanıcıları
○ Otomatik atamalar
○ Yüksek değer portföyüne sahip VIP müşterinin iptal talebi
○ Sorumlu dosya müdürü veya eksper
○ Otomatik görev (6 ay içerisindeki satış sonrası çağrıları & satış sonrası gelecek yıl ziyareti)
○ Görev aktarımı

Müşterilerimiz