Anadolu Sigorta, Google Asistan’ı kullanarak, yapay zekâ uygulaması olan AS’lı’ya (Anadolu Sigorta’lı) Türkçe öğretti. Konuyla ilgili açıklama yapan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, “Artık müşterilerimiz cep telefonlarına uygulama yüklemeden de birçok bilgiye erişebiliyor ve Yurtdışı Seyahat Sigortası fiyat teklifini sesli olarak alabiliyor.” dedi.
Anadolu Sigorta’nın 2017 yılından itibaren robotik süreç otomasyonunda (RPA) kullanılan; hem müşterilerin hem de acentelerin hayatını kolaylaştıran; otomatik poliçe teklifi oluşturmaktan, fatura onaylamaya kadar 10’dan fazla süreci gerçekleştiren ileri teknoloji yapay zekâ uygulaması olan AS’lı artık Türkçe konuşuyor.
AS’lı’nın yapay zekâ sayesinde çok hızlı öğrendiğini vurgulayan Anadolu Sigorta Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı; “Artık müşterilerimiz cep telefonlarına uygulama yüklemeden de birçok bilgiye erişebiliyor ve Yurtdışı Seyahat Sigortası fiyat teklifini sesli olarak alabiliyor. Yapay zekâ teknolojisi ile 7/24 çalışan AS’lı, bir kere söylediğinizde isminizi unutmuyor ve her konuşmaya başladığınızda sizi tanıyor. Sigortacılık ile ilgili sorularınıza cevap veriyor, en yakın acente, en yakın hastane ve bunun gibi sıkça sorulan soruları yanıtlıyor.” dedi.