Sigortacılık Hasar Yönetim Sistemi

Sigorta şirketlerinin uçtan uca bütün hasar süreçlerinde rekabet avantajı sağlayan yenilikçi bir Hasar İlişkileri Yönetim Sistemidir.

image

Sigortacılık Hasar Yönetim Sistemi Nedir?

Müşteriler, servisler, eksperler, sigorta şirketleri, servis sağlayıcılar ve Sigorta Bilgi Merkezi (SBM) gibi ekosistemin tüm üyeleri arasında etkileşim ve iş birliği olanağı sağlar.

Sigorta şirketlerinin stratejilerine hızlı bir şekilde adapte olur; kural tabanlı hasar süreç tasarımcıları, hiçbir yazılım ve kod değişimine gerek duymadan müşteri odaklı süreçlerin oluşturulmasında kullanır.

SFS’nin uçtan uca sigortacılık çözümü Ww.Winsure’un bütünleşik bir bileşenidir; ancak istenirse Ww.Winsure olmaksızın şirketlerin mevcut sistemleriyle entegre edilerek tek başına da kullanılabilir.

Müşteri ve servis odaklı yapısı ile internet ve mobil teknolojileriyle güçlendirilmiş mimarisi, sigorta şirketlerinin stratejilerine uygun olarak geliştirilmiş ve ihtiyaçları doğrultusunda şekillendirilmiştir.

Sigorta şirketlerinin kendi gereksinim ve dinamiklerine göre tasarlanabilen, hasar faaliyetlerini yöneten bir iş akış yöneticisine sahiptir. Bu yapı; kasko, konut, mühendislik, kredi ve sağlık gibi tüm sigorta branşlarına uygulanabilir.

Sigortacılık Hasar Yönetim Sistemi Avantajları Nelerdir?

  • Hasar proses sürelerinde düşüş
  • Otomatikleştirilmiş süreçler ile kâğıtsız ofis uygulaması
  • Rücu ve hukuk tahsilatlarında artış
  • Anlık ve gerçek zamanlı olarak hasar dosya durum görüntüleme
  • Şüpheli Hasar Yönetimi ile maliyetlerde düşüş
  • Uçtan uca İş Akış Yönetim Sistemi (EBPM) odaklı
  • Ekosistemde yer alan tüm hasar unsurlarının rücu ve hukuk süreçlerine dahil edilmesi
  • Kişi ve role bağlı iş atama / iş takibi
  • Takipsizlik / aktivitesizlik uyarıları
  • Görüş alma, atama, imza vb. işlemler için yetkilendirme sistemi
  • Ürün ve alt branş bağımsız hızlı ihbar ekranları
  • Otomatik atamalar (dosya yöneticisi, eksper, servis vs.)
  • Mail / SMS / sosyal medya bildirimleri/hatırlatmaları
  • Elektronik doküman yönetimi
  • Otomatik veya offline muhasebe entegrasyonları
  • Doküman yönetim portallarına entegrasyon
  • Üçüncü taraf sistemler ile entegrasyonlar
  • Hızlı ve geliştirilebilir SBM Entegrasyon Yöneticisi
  • Alternatif hasar ödeme ve rücu tahsilat araçları (EFT, Havale, Çek, Nakit, Kredi kartı)
  • Ödeme sonrası otomatik rücu takip süreçleri
  • Rücu / hukuk taksitlendirme ve takip / hatırlatma sistemi
  • Aleyhe ve lehe hukuk dosya takibi
  • Hukuk departmanına özel mahkeme, celse, ödeme takip /hatırlatma servisleri
  • Ödeme ve tahsilat yapılan taraflarla otomatik mutabakat
  • Akıllı Basım Dizayn Yöneticisi
  • Hızlı dosya inceleme / denetleme
  • Hasar onarım ve pert ihale portalları
  • Tarihçeli muallak yapısı
  • E-Fatura entegrasyonu
  • Kaynak ve ödeme tipi bazında limit tanımlama
  • Gerçek zamanlı ve dönemsel raporlama
  • Dosya numarası çatısında birden fazla mağdur takibi
  • Rücu başvuruları doğrultusunda otomatik dosya oluşturma
  • Dosya bağımsız, şirketin kurumsal hukuk süreçleri takibi

Müşterilerimiz