Sigortacılık Poliçe Yönetim Sistemi (PMS)

Tüm sigorta iş kollarını ve branşlarını destekleyen, aynı zamanda tüm çalışanların, kanal ve servis sağlayıcıların iletişimini artıran bir platformdur.

image

Sigortacılık Poliçe Yönetim Sistemi’nin (PMS) Genel Fonksiyonları Nelerdir?

  • Etkili Tarife Yönetimi
  • Hızlı Ürün Tanımlama (time2market)
  • Proaktif Pazar Penetrasyonu
  • Çapraz ve Alternatifli Satış İmkanı
  • Hedef Yönetimi İle Etkin Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimiyle Özel Ürün Geliştirme
  • Akıllı Yenileme Kuralları Tanımlayabilme
  • Günlük Satış Kanalı Kârlılığı ile Proaktif Çözüm Üretebilme İmkanı
  • Skorlama Yönetimiyle Stratejik Karar Verme İmkanı
  • Teklif Aşamasında Reasürans İle Poliçe Kârlılığını Öngörebilme
  • Yönetim ve Karlılık Küpü İle Strateji Geliştirebilme

360 Derece Karar Destek Veri Küpü İle Gerçek Zamanlı Çok Boyutlu Bilgiye Erişim

  • Poliçe Monitörü
  • Kanal Monitörü
  • Müşteri Monitörü
  • Kullanıcı Monitörü
  • Performans Monitörü
  • Kampanya Monitörü
  • Sigorta Şirketlerinin Ana (Core) Sigortacılık Uygulamaları ve Düzenleyici Kurumlar İle Sorunsuz, Kolay Entegrasyon
  • Çoklu Dil ve Para Birimi Seçeneği


E-BPM (İş Süreçleri Yönetim Sistemi)

  • Akıllı otorizasyon
  • Çalışan ve servis sağlayıcıların süreçler arasındaki etkileşimlerine ait performans takiplerinin yapılabilmesi
  • İş atama ile zamanın efektif kullanımı
  • Bildirim ve hatırlatma servisleri ile operasyon maliyetlerini düşürme
  • Gerçek zamanlı izleme ve ölçümlerle sürekli süreç iyileştirme

Poliçe Yönetim Sistemlerinin Avantajları Nelerdir?

01
image

Pazara Hızlı Giriş İmkanı

Ürün tanımları, kolaylıkla ve kısa süre içerisinde herhangi bir yazılım kodu değişimi gerektirmeden pazarlama temelli SFS Designer ile tanımlanabilir. Farklı dil ve para birimi seçenekleri ile işleyebilen bir yapı ile SFS tarafından uluslararası kullanım amacına yönelik olarak üretilmiştir.
02
image

BPM Temelli Sistem

Tüm sigortalama ve yenileme süreçleri, SFS E-BPM (iş süreçleri yönetimi) ile tasarlanabilir. Herhangi bir strateji değişikliği olması durumunda sistem, kullanıcıya bu değişiklikleri kolaylıkla yapma olanağı verir.
03
image

Müşteri Odaklı

Teknolojik gelişmeler, müşteri beklentilerini ve taleplerini değiştirmektedir. Artan giderleri minimum seviyeye indirme, gelir akışını yükseltme ve eski sistemleri modernize etme gibi kritik öneme sahip hedeflere ulaşmak için tasarlanmıştır.
04
image

Akıllı Yenileme

SFS Akıllı Yenileme Sistemi, giderek artan negatif market dalgalanmasının (Negatif churn rate) yanı sıra %100’ü aşan yenileme oranlarına odaklanır; yenileme oranlarınızı ve kârlılığınızı nasıl artırabileceğinizi öneren bir iş modeli sunar.
05
image

Sigortalama Başarısı

Günümüzün hızla değişen pazarında, kârlılığın sağlanması ve yüksek riskli sorumluluklara odaklanmak için geliştirilmiş olan risk analizi ve optimize edilmiş bir iş akışı sunar.

Müşterilerimiz